wtorek, 21 maja 2019

181. Pergaminowe konwalie i frywolitki czar

Witam cieplutko!

Dawno mnie nie było, ale dziś przychodzę do Was z prezentacją tego co powstało w ostatnim czasie.
Najpierw powstała karteczka na urodziny Justynki, w ramach mojej wymiany urodzinowej.

Kartka z konwaliami, bo takie lubi solenizantka.
Standardowo - karteczka w technice pergaminowej:




Mam nadzieję, że karteczka przypadła do gustu.
Do tego dołączone były przydasie, coś słodkiego i do picia, ale zdjęcia zapomniałam zrobić - gapa ze mnie :)
Justynce - jeszcze raz wszystkiego dobrego!

******************************

Jak już odnalazłam tą serwetkę z konwaliami, to przy okazji zagrzebaną miałam serwetkę frywolitkową, której nie skończyłam. Leżała, leżała i się doczekała.
Wzór pani Laury Bziukiewicz z gazetki Moje Robótki. Nici standardowo Ariadna no i oczywiście jak to z moją frywolitką - tylko igła, bo czółenka dla mnie to dalej magia:)
Ale co tam - dałam radę i na igle, a co wyszło? 
Taka oto serweteczka:


Tym akcentem żegnam się z Wami do następnego :)

Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

12 komentarzy:

  1. Prześliczne obie prace. Serwetka to mistrzostwo świata. Co za wspaniały wzór.

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu ,Twoje karteczki pergaminowe są śliczne .Dla mnie ta technika to kosmos ale bardzo mi się podoba.Fajny wzór tej serwetki a do czółenek to bardzo Cię namawiam.Jest czytelny kursik dla początkujących u naszej blogowej Koleżanki.
    https://www.jamiolowo.blog/p/kurs-frywolitki.html
    Ja też zapomniałam zrobić zdjęcia paczki urodzinowej dla Justynki.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze śliczne prace Madziu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka i urocza serwetka.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a dla mnie igła to magia,brawo

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna misterna robota :) serwetka cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Frywolitka i pergamin wymiatają :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Madziu, cudna jest ta konwaliowa kartka. Podziwiam też serwetkę.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Madziu slicznie Ci to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jasne że kartka podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego z okazji dzisiejszych urodzinek ! Zdrowia, uśmiechu, pomyślności !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!