wtorek, 19 lutego 2019

170. Haft richelieu - bieżnik

Witam cieplutko!

Jak minął weekend? Tamten rok był jaki był, różne prace na początku roku wtedy zaczęłam, wiele projektów w głowie miałam i tak porobiły mi się zaległości.

Ten rok zaczęłam od dokańczania tych prac. Na pierwszy ogień poszedł bieżnik wykonany haftem richelieu na białym bawełnianym płótnie białym atłaskiem. Wzór z magazynu "Haft Richelieu".

Bieżnik idealnie wkomponowuje się w moją komodę.
Ale co ja Wam będę mówić, czas pokazać:)



Kilka ujęć:

Róże to wdzięczny motyw do pracy, prawda?

Udanego tygodnia!

Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

18 komentarzy:

  1. Podziwiam cierpliwość. Piękna robota.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny bieżnik.:) Jestem pełna podziwu dla tej wspaniałej techniki i Twoich umiejętności Madziu. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam to cudo z całego serca :)) Wiem jak dużo czasu i wytrwałości wymaga ten haft :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny bieżnik ,ależ się nad nim napracowałaś ale efekt wspaniały !
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejku ale cudo Madziu! Szacun wielki i chylę czoła! Rewelacyjna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ten rodzaj haftu i sama często po niego sięgam. Bieżnik piękny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawsa Magdo - róże to bardzo wdzięczny motyw, Twój bieżnik jest najlepszym tego prZykładem. Jest cudny! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny bieżnik, Madziu!
    Dzieło sztuki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie czarna magia ale mam w planach poznać choć podstawy tego haftu. Bieżnik piękny jest.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Madziu, cudowna praca. Zawsze podziwiałam haft Richelieu, daje niesamowity efekt.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna praca :) podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To prawdziwe dzieło sztuki, jakie cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  13. wiem jaka to procochłonna technika,tym bardziej podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna precyzyjna robota :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!