czwartek, 14 lutego 2019

169. Karteczki haftem matematycznym stworzone

Witam cieplutko!

Ostatnio pokazywałam karteczki quillingowe na wymianę imieninową.
Dziś będą karteczki haftem matematycznym.

Pierwsza powstała z okazji urodzin Johanny:



Kolejna na wymianę zwierzęcą u Lidzi, gdzie w styczniu królowały myszki.
U mnie polna z serii czarno-białej.


Ja zaś dostałam od Justynki taką - uśmiechniętą Myszkę Miki:


Dziękuję Justynko za karteczkę, a Lidzi za organizację zabawy:)

Dziękuję, że jesteście i życzę wszystkim udanego weekendu:)

Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

13 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki :) udanych Walentynek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne karteczki Madziu, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki, a ta z babeczką przesłodka.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne karteczki :) pozdrawiam An

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu, piękne karteczki. Myszki są bardzo sympatyczne.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten haft matematyczny !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki. Wspaniałe ornamenty wyszyte haftem matematycznym!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Widac ze działasz prężnie Madziu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki, Madziu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie śliczniutkie karteczki, bardzo przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, podoba mi się ramka z pierwszej :-) A wiesz, że na form-a-lines.net jest do pobrania za darmo matematyczny wzór myszki na kłosie? Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne karteczki! Pozdrawiam Madziu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!