poniedziałek, 10 grudnia 2018

156. Małe co nie co

Witam cieplutko!

Dawno mnie nie było, ale już dziś chciałam do Was przyjść z kilkoma sprawami.

Po pierwsze - rozesłałam maile z adresami do wysyłki - zarówno dla tych co bawili się w tym roku - została nam jedna solenizantka:) Oraz na przyszły rok gdzie już w styczniu mamy dwie solenizantki.
Proszę o przeglądnięcie maili w poszukiwaniu adresów:)

******************************************

Po drugie chciałam pokazać karteczkę jaką zrobiłam na wymianę u Lidzi, gdzie w listopadzie przygotowywałam karteczkę w pomidorkami dla Ewy.

Karta miała dłuuugą drogę, nawet juz napisałam reklamację do naszej kochanej PP ale w końcu szczęśliwie dotarła na swoje miejsce i mogę ją pokazać.


Na początek banerek:

Moja karteczka z pomidorami w technice pergamano:

Ja na swoją karteczkę cierpliwie czekam, pewnie wkrótce do mnie dotrze:)

********************************************
A na koniec co nas ostatnio pochłania:




Jest wśród Was również jakiś fan planszówek? Mam na sprzedaż kilka pozycji:

2. Pędzące żółwie - gra dla dzieci - opis https://www.rebel.pl//product.php/1,606/12751/Pedzace-Zolwie.html

Gry są w bardzo dobrym stanie, niezniszczone.
Proszę pisać przez formularz kontaktowy, na pewno się dogadamy:)


*********************************************

Na dziś tyle, znikam i zapraszam w czwartek:)

Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

16 komentarzy:

  1. Cudne pomidorki :)
    Maila dostałam, przeczytałam - dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pomidorki u Ciebie a planszówki fajna rzecz ,zawsze to przyjemnie spędzić wspólnie czas a nie na gierkach komputerowych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałą pomidorowa kartka, Madziu.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna jest ta pomidorowa karteczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu! Przepiękna jest ta pomidorowa Karteczka - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajną kartkę Madziu zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kartka i pięknie spędzony czas.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pomysłowa kartka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomidorki swietne!!! A gry no planszówki sa rewelacyjne ale my tyle ich mamy...chociaz z tych co chcesz Madziu sprzedać, żadnych...pomyśle :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna karteczka :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka śliczna i apetyczna - uwielbiam pomidory :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!