czwartek, 20 września 2018

138. Czwartek z haftem, czyli "Maki na wietrze" cz. 9

Witam cieplutko!

Kolejny czwartek i czas na kolejną odsłonę postępów w hafcie.
Dziś będzie wyjątkowo krótko, bo gorący okres mam w pracy więc czasu i weny na pisanie jakoś brak.

Przybywa xxx co bardzo mnie cieszy, bo każdy xxx zbliża mnie do celu.

Zaczęłam kolejną stronę, gdzie pięknie mak kwitnie.


Ta odrobina czerwieni na tym tle to taki kleks na białej kartce - w całości prezentuje się pięknie.

Dziękuję, że jesteście:) Życzę wszytskim udanego weekendu:) 

Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

12 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki i powodzenia:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu, powodzenia w haftowaniu ślicznych maczków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Krzyżyk do krzyżyka i będzie cudny obrazek. Pozdrawiam Madziu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu! Maczki są coraz Piękniejsze - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu świetnie Ci idzie z tymi makami, będzie świetny obraz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. i tak trzymać,kibicuje ci bardzo

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu podziwiam i trzymam kciuki;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z niecierpliwością czekam na kolejną odsłonę postępów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Maki z każdym krzyżykiem pięknieją, a ja cierpliwie poczekam do ostatniego iksa. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Idzie do przodu a to najwazniejsze !

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze trochę, a będzie całość :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!