poniedziałek, 17 września 2018

137. Kartki przez cały rok z Anią - wrzesień 2018

Witam cieplutko!

Jak minął Wam weekend? U nas dość spokojnie - trochę pracy przy domu, trochę pieczenia i gotowania, ale niedziela już na spokojnie. 

W sobotę wieczorkiem udało mi się zrobić karteczkę na zabawę u Ani, gdzie w tym miesiącu bingo:



Dawno nic nie robiłam, więc ciężko mi było się zabrać. Zrobiłam tylko jedną, albo może aż jedną. Czasem i tak bywa, nie będę się martwić na zapas. W końcu trzeba wyznaczać sobie różne cele i priorytety. Róbmy co nam akurat w duszy gra, a będziemy zadowoleni.

Dość ględzenia. Czas pokazać co udało mi się "wyczarować".
U mnie - polne kwiaty, kropki, kwadrat:


Mam zapisane tematy do Uli i Inki, więc może jeszcze uda mi się coś zrobić. 
Na pewno już na tapecie mam kartkę na wymianę u Lidzi - jest w trakcie tworzenia - jak na pergaminową przystało:)

Życzę wszystkim udanego tygodnia i do zobaczenia w czwartek, bo xxx kolejne się również stawiają:)

Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

17 komentarzy:

  1. Madziu śliczne te polne kwiaty oprawione w rameczkę. Cieszy mnie że jest ta jedna kartka . W tym miesiącu chyba wszystkim trudno wystartować po wakacjach.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca :) zapachniało łąką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu, śliczna rumiankowa karteczka. Bardzo fajne słowa napisałaś.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kartka :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Polne kwiaty wyglądają uroczo oprawione w złotą ramkę. Śliczna kartka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna karteczka. Masz rację -nawet w swoich pasjach trzeba szukać złotego środka:) Pozdrawiam Madziu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu! Bardzo Śliczna karteczka - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczny efekt końcowy Madziu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczka w cieplutkim letnim klimacie, podoba mi się:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Madziu masz całkowitą rację, to ma być zabawa i dawać nam radość, a nie przymus.
    Karteczka wyszła świetnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczna :-) Muszę i ja wziąć się za swoje krzyżyki, które od roku czekają na swój czas.

    OdpowiedzUsuń
  12. Madziu jedną kartka, ale jaka.
    Śliczna kartka.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!