poniedziałek, 26 lutego 2018

87. KTM wielkanocnie oraz zakładka

Witam cieplutko!

Na zabawę w kartkowanie z Klubem Twórczych Mam przygotowałam dwie karteczki według wytycznych na ten miesiąc. 

Motywy: baranek- palma- wiosenne kwiaty (żonkile, stokrotki, tulipany, hiacynty itp.)
Kolory: biały- żółty- niebieski


Pierwsza karteczka - palma,  żółty


Druga - wiosenne kwiaty (tulipany) oraz niebieski





A dla Madzi jeszcze jedna zakładka - haftem matematycznym - niebieskie chabry:

Banerek jeszcze:
poprzednie dwie zakładki TU.

Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

17 komentarzy:

  1. Madziu, przepiękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu, piękne karteczki, szczególnie ta z palmą. Chabrowa zakładka jest przeurocza.
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace a najbardziej podoba mi się karteczka z palemką.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu! Piękne karteczki , Ta z palmą jest Urocza - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne kartki i bardzo fajna zakładka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka z palmą bardzo mi się podoba, a haft - wiadomo :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haft matematyczny wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prace Madziu:) Powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale swietnie tworzysz Madziu!!! Karteczki pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne dziełka, ale najbardziej podoba mi się pierwsza kartka - jest taka niesamowicie ciepła kolorem i ma świetną kompozycję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaglądałam i zostawiłam komentarz...i nie ma.
    Powtórzę więc, że haft matematyczny jest cudowny!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne karteczki i śliczna zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki i zakładka , dziękujemy za udział w wyzwaniu KTM. Pozdrowirnia

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow cudne😊
    Pozdrowienia zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo elegancki i dopracowane kartki. Dziękujemy za udział w zabawie KTM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!