poniedziałek, 28 stycznia 2019

166. Wymiana Moja kartka - grudzień i podsumowanie 2018

Witam cieplutko!

Jak minął weekend? 
U nas w sobotę zabawy, spacery po salonach samochodowych i to bynajmniej nie w celach zakupowych, tylko młody fan samochodów chciał pooglądać modele na żywo. 
A że koło nas salon na salonie stoi, to poszliśmy i zwiedzaliśmy, trochę dziwnie się człowiek czuł w salonie gdzie samochody kosztują więcej niż apartament w centrum miasta, ale czego się nie robi dla frajdy dziecka:) 
Potem były lody w pysznej lodziarni. Wczoraj spokojnie, trochę leniwie, dla mnie trochę wytchnienia przy robótkach. W każdym razie człowiek zatęsknił za urlopem, bo ostatni czas w pracy dość ciężki, ale i na to trzeba poczekać.


Ja za to dziś przychodzę z podsumowanie zabawy u Lidzi. W zeszłym roku tematem przewodnim był: Moja kartka. Każdy miesiąc inne nasze ulubione sprawy lądowały na karteczkach.
Taki miałam plan, że wszystkie przeze mnie kartki będą w technice pergamano i tak też się stało.
W grudniu Basia zażyczyła sobie jednorożca, więc powstał taki oto tworek:

Mam nadzieję, że przypadł do gustu:)

Ja zaś otrzymałam karteczkę od Gosi, gdzie tematem były gry planszowe:
Gosiu, jeszcze raz pięknie dziękuję:)


A teraz mały kolaż podsumowujący- kartki które wysłałam w 2018:
i karteczki, które dostałam:


Dodatkowo Lidzia obdarowała osoby, które brały udział przez cały rok i przywędrowała do mnie piękna filcowa zakładka, która już znalazła sobie odpowiednie miejsce - będzie mnie wspierać w nauce języka:

Lidziu, pięknie dziękuję za zabawę, zakładkę i całokształt.
Dziękuję Wam za to, że zaglądacie i komentujecie.
Życzę wszystkim udanego tygodnia!

Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

8 komentarzy:

  1. Wspaniałe kartki stworzyłyście w ramach zabawy.
    A Twoje pergaminki zachwycają, Madziu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki wysyłałaś i piękne dostałaś :-) Gratuluję wyróżnienia u Lidki - zakładka śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu, śliczna jest Twoja pergaminowa kartka. Też dostałam zakładkę od Lidzi, tylko niebieską.
    Podziwiam Cię za ten francuski!
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obydwie karteczki są piękne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja Ci Madziu dziękuję za cały rok wspólnej zabawy i za tworzenie tych wszystkich ślicznych kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne wymiankowe kartki. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu bardzo podobają mi się Twoje karteczki wszystkie jakie powstają,a pergaminowe są niezwykle delikatne,przepiękne. Zrobiłaś piękne karteczki,ale i dostałaś piękne i tak oto piękno się przeplata i to jest dobre.
    Zakładka rewelacyjna.
    Dobrze, że realizujecie marzenia synka,wiadomo że jak na fana motoryzacji przystało,oglądanie na żywo aut to dobra zabawa,zawsze można pomarzyć o którymś upatrzonym :D
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki! Niesamowita jest również tematyka- nawet gry planszowe( ciekawie to wygląda) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!