wtorek, 20 grudnia 2022

210. Po dłuższej przerwie...

Witam cieplutko!

Dawno mnie nie było tutaj, ale nie mam zbytnio wiele czasu na pisanie i obrabianie zdjęć, ale tęsknię za tym miejscem i za Wami. Pewnie zauważyliście, ze od czasu do czasu do was zaglądam,. zostawiam słowo i znowu znikam. Tak ten czas przelatuje szybko... A co się działo przez ten czas?

Oj wiele! Przeczytałam masę książek (kończę rok powoli i mam już 72 przeczytane, a w trakcie dwóch kolejnych już jestem :) Przez lato przejechałam znowu tysiące kilometrów na rowerze, przepłynęłam kilkadziesiąt kilometrów na basenie, ułożyliśmy trochę puzzli, pograliśmy w planszówki...

*****************************
Pewnie spytacie, a co na gruncie robótkowym?

Tu trochę inaczej... Wróciłam do mojego haftu i bratków na poduszce coś z dwa miesiące temu i dłubię powolutku, ale tym samym spowodowało to napływ energii do kolejnych prac. Postępy w bratkach:



Już niewiele zostało, teraz tło - czyli dwa kolory na zmianę... zobaczymy jak to pójdzie - bo niby niewiele, ale jednak jakaś monotonia... 

**************************
Zaczęłam również poduszkę hardangerową wg wzoru Lyudmily Potapchuk:







*************************************
Zapisałam się na CAL i szydełkuję pierwszy w swoim życiu sweter - konkretnie kardigan Shamrock szaro-miętowy wg wzoru Eli Walichnowskiej - Farbenka szydełkuje:

Kokonek 4 nitkowy bawełna/akryl, szydełko 3 mm. 

************************

Zrobiłam  dwie kartki na Boże Narodzenie, ale te pokażę jak dotrą do adresatów.

A że komunia mi się szykuje w przyszłym roku - moje dziecię dostąpi tego zaszczytu - więc przygotowuję powoli również zaproszenia dla chrzestnych, ale jak już wykończę to również je pokażę.
 
************************

Przygotowuję się również powoli do Świąt - kolejne bez obojga Rodziców, w bardzo kameralnym gronie - z mężem, synem i moim bratem. Ważne, że razem.

Tym optymistycznym akcentem życzę wszystkim na nadchodzący czas - wielu chwil z Rodziną, dużo zdrowia, miłości i zrozumienia nie tylko w ten czas ale na cały nadchodzący rok oraz wszelkiej pomyślności w waszym życiu zarówno osobistym, prywatnym jak i zawodowym :)
Wesołych Świąt Kochani!



   
Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

19 komentarzy:

  1. Sporo tych prac, bratki już cudowne, podusia ? Szacun za technikę robienia a kardigan ciekawie się zapowiada. Pięknych zdrowych i spokojnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, podusia. Dziękuję i również życzę wszystkiego dobrego :)

      Usuń
  2. Zdrowych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo się u Ciebie działo i sporo prac wykonałaś. :)
    Wszystkiego dobrego na Święta. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działo się działo i mam nadzieję, że się utrzyma tendencja na nowy rok:) pozdrawiam i wszystkiego dobrego:)

      Usuń
  4. No cóż są sprawy ważne i ważniejsze. Dla mnie teraz priorytetem jest ZDROWIE, ważne że z Rodziną spędzasz Święta i spędzałaś urlop. Tych przejechanych km to trochę zazdroszczę zresztą jak i tych przepłyniętych. Ważne że choć powoli cos tam dziergasz !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bo zdrowie jest najważniejsze, wiem coś o tym:) a kilometry cieszą, nie męczą więc korzystam póki czas. Ściskam i pozdrawiam cieplutko na ten Nowy rok:)

      Usuń
  5. Sporo się działo. Hafcik ładnie rośnie. U mnie też kameralnie tylko z dziećmi i mężem już od kilku lat. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Gosiu nie ważne jak, ale ważne z kim :) wesołych i ściskam cieplutko :)

      Usuń
  6. Wesołych Świąt, Madziu - dla Ciebie i Twojej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Madziu:) bardzo się cieszę, ze wróciłaś, za dużo fajnych blogów ostatnio sie zamknęło. Niech ten czas spędzony w gronie najbliższych napełni Wasze serca spokojem i radością. Wesołych Świat:) Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie chciałabym zamykać, bo to wyjątkowe miejsce dla mnie:) dziękuję Reniu i ściskam Was ciepło :)

      Usuń
  8. Dziękuję Gosiu i ściskam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne hafty :) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę że ciekawe prace czekają na ukończenie, pozdrawiam i wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku, Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że sporo się dzieje w twoim świecie rękodzieła. Pokazuj częściej swoje prace. Dla mnie mogą być nawet nie do końca idealne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!