wtorek, 2 lutego 2021

199. Podsumowanie czytelnicze i nie tylko roku 2020

Witam cieplutko!

Dziś chciałam Wam pochwalić się jak to było w tym 2020r. 

Wprawdzie rękodzieło nie było główna moją rozrywką, ale czasu również mimo wszystko nie mitrężyłam. 

Przede wszystkim czytałam książki, dużo książek:) W sumie przeczytałam 74 książki co dało mi w sumie 28 791 przeczytanych stron :)








 ************************************

Poza tym wiele godzin spędziliśmy na grach planszowych z moim mężem i naszym dzieckiem. W sumie zagraliśmy prawie 300 partii w 95 gier. Najczęściej grane tytuły to Azyl, Memoire'44, Mi pasuje, Quenndomino oraz Wsiąść do pociągu, Wyprawa do Eldorado, Majestat, Wyspa Skype i Geniusz.


 W poprzednich latach uczestniczyliśmy również w różnych eventach związanych z grami planszowymi, lecz niestety jak wiadomo ten ostatni rok był inny i wiele z nich się nie odbyło (by nie powiedzieć żadne).

***************************************

Dodatkowo w wolnych chwilach próbowaliśmy walczyć z łamigłówkami takimi jak obrazki logiczne, wielokropek, architekt czy mozaika. Wydawnictwo i strona https://lamiglowki.net/ to moje ulubione miejsce w sieci i na papierze:)


To taki niewielki zapas tego co na półce się znajduje :)

*****************************************


Ogólnie uważam że rok był całkiem udany mimo, że zupełnie inny pod względem aktywności. 

A wam jak minął ubiegły rok?


Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

8 komentarzy:

  1. Piękny wynik czytelniczy!
    Widzę że lubimy podobną literaturę, chętnie wyszukam coś czego jeszcze nie czytałam. Na pewno to będzie Halny Mroza, za nim czekam w kolejce.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję udanego czytelnictwa , u mnie aż tak dobrze nie było, ale widzę u Ciebie sporo książek mojej ulubionej pisarki Michalak. Ja już niestety przeczytałam wszystkie jej książki a ostatnio coś zniknęła z rynku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu, świetny wynik czytelniczy. Ja w 2020 roku przeczytałam 139 książek.
    Też uwielbiam krzyżówki i łamigłówki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe podsumowanie czytelnictwa z minionego roku:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Imponujący wynik czytelniczy!!!Fajnie spędzaliście czas:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję tylu przeczytanych - pani Michalak królowała z Polskich autorów ja kiedyś też się w niej zaczytywałam :) Uwielbiam gry i też grywam ;) O prócz sudoku to nie znam muszę popatrzyć za tymi gazetkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo książek:) tak podglądam i chyba czas samej robić podsumowania, ale właśnie ten czas gdzieś mi ucieka;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!