poniedziałek, 30 grudnia 2019

191. Podsumowanie 2019

Witam cieplutko!

Dziś przy okazji zbliżającego się końca roku, chciałam Wam pokazać co powstało w mijającym 2019. 
Najwięcej prac powstało w pierwszej połowie, wtedy jeszcze działałam aktywnie. Potem mi się już nie chciało, straciłam zapał i chęci. Powstawały już tylko kartki na wymianę urodzinową i imieninową, bo tego odpuścić nie mogłam.

Teraz po kolei - technikami:)


Haft richelieu - bieżnik 


Haft hardanger - pierwsze nieśmiałe próby


Haft krzyżykowy - dla pamięci


Frywolitka - czy jeszcze człowiek coś pamięta jak się supła?



Pergamano - karteczki na wymianę urodzinową i imieninową



Haft matematyczny - kartki okolicznościowe



Quilling - kartki imieninowe


Pod koniec roku, bo dopiero w listopadzie zabrałam się za szydełko i tu powstały takie prace:

Szydełko - dwie chusty, serwetka i szalik


Patrząc na całokształt to było tego mimo wszystko sporo, ale i tak czuję niedosyt w porównaniu z latami ubiegłymi. 
Nie tworzyłam kartek w zabawach, nie tworzyłam tez ich sama poza tymi okolicznościowymi. 
Haft richelieu i frywolitka to dokończenie z roku wcześniejszego, więc trudno to nazwać pracą tego roku. 

Na blogu też mnie było mało - za cały rok tylko 30 wpisów, a biorąc pod uwagę lata poprzednie (rok ubiegły to 3 razy tyle). Jednym słowem dziwny rok.

Nie składam obietnic, ani Wam ani sobie. Mam tylko cichą nadzieję, że natchnienie do pracy twórczej wróci, wróci chęć do pisania i odwiedzania waszych stron. Może i w jakiejś zabawie uda mi się zrealizować, bo materiałów do tworzenia mam wiele i się marnują chwilowo.

Jedno co wiem na pewno, to że zmieniam obecnie zakres obowiązków w pracy i tu czeka mnie masa nauki i stresów, bo i stanowisko bardziej odpowiedzialne, ale chyba była pora na te zmiany. Wiem że od września moje dziecię wybiera się do 1 klasy, więc też będzie się działo edukacyjnie. Zapowiada się pracowity rok:)

Mam nadzieję, że mogę liczyć na Was i wasze wsparcie.

Dziękuję za każdą minutą spędzoną ze mną i dla mnie:)

Wszystkim życzę udanego roku 2020:)

Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

18 komentarzy:

  1. Piękne prace i różnorodne :-) Podziwiam hafty, szydełkowe twory i frywolitki, bo wiem ile uwagi i cierpliwości wymagają :-) Wszystkiego co najlepsze, szybkiego przyswojenia nowych obowiązków i jak najmniej stresów w nadchodzącym 2020 roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu, same cuda stworzyłaś w tym roku.
    Powodzenia w pracy i samych szczęśliwych dni w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Całe mnóstwo pięknych prac Madziu zrobiłaś. Wszystkiego dobrego na Nowy Rok życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny i bardzo różnorodny dorobek. Nic na siłę jednak. Tworzenie i blogowanie ma być przyjemnością a nie przymusem, więc pracuj tak, jak Ci Twoje chęci i możliwości pozwalają. Powodzenia w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu kochana, jeśli ty piszesz, że to jest mało prac, to po prostu jesteś mała kłamczuszka. :)
    Popatrz jeszcze raz, ile tego zrobiłaś?!! mnóstwo.
    A na dodatek wszystko jest piękne.
    Życzę ci dużo czasu, dużo sił, dużo zdrowia w tym nowym roku
    aby spełniły się wszystkie twoje marzenia i plany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mówię, że mało zrobiłam, tylko tyle że większość powstała z początkiem roku a potem był zastój ;) Dziękuję i również szczęśliwego nowego roku:)

      Usuń
  7. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO W NOWYM ROKU-wielkie brawa dla ciebie za tyle pięknych prac

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci dobrego roku 2020 i powodzenia na nowym stanowisku w pracy :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego co najlepsze w Tym Nowym Roku, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Cieszę sie, że wysyłasz hardangerem i richelie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!