wtorek, 8 października 2019

187. Kartki pergaminowe

Witam cieplutko!

Jestem by Wam pokazać kartki, które stworzyłam na wymianę imieninową u Ani.


Kartki poleciały już jakiś czas temu solenizantek:

Marii:

Maria



oraz Edytki:

Edyta



*********************

W tej samej technice stworzyłam karteczkę ślubną dla mojej koleżanki z pracy:
Natalia



************
Wszystko na szybko, wszystko na wczoraj, jakoś strasznie mi ten czas leci między palcami...


Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

13 komentarzy:

  1. Nie wiem Madziu jak to się dzieje, ale ja nie widzę Twoich zdjęć ani z tego ani z poprzedniego posta,ale na pewno piekne prace pokazujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze właśnie nie wiem, ja u siebie widzę, nie wiem co się dzieje :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu,ja też nie widzę zdjęć poprzednich i z tego posta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki!Zachwyciła mnie kartka ślubna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne prace :) te monogramy wygladają zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne pergaminki, Madziu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki piękne dla dziewczyn stworzyłaś, ale ta ślubna zachwyca niezmiernie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne :) podziwiam ta technikę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te pergaminowe kartki są jak małe dzieła sztuki :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne kartki, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Madziu przepraszam, dawno mnie tu nie było, ale Twój blog przestał mi sie wyświetlać, a przecież nic nie zmieniałam:(
    Kartki piękne, podziwiam pergaminki niezmiennie.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!