poniedziałek, 8 października 2018

143. Wymiana karteczkowa - wrzesień - przedmiot

Witam cieplutko!

Weekend minął, dość ciepły, spokojny, czas wrócić do obowiązków.
Przed weekendem dotarła do mnie kartka w ramach wymiany u Lidzi, gdzie w miesiącu wrześniu królowały przedmioty szkolne:


Ja przygotowywałam kartkę dla Darii, która jako przedmiot wybrała sobie historię. Kartka z historyczną mapką Polski oraz znaczek z jednym z naszych królów, do tego napis historia i kartka pergaminowa prezentuje się tak:




Do mnie przywędrowała kartka od Julii. Wybrałam język francuski, bo jest mi najbliższy sercu, z resztą jak wszystkie języki obce, z którymi miałam w swoim życiu doczynienia. 


Kocham uczyć się języków obcych, z resztą mam wrodzoną łatwość do ich nauki. 
Niestety nie mam z nimi na co dzień styczności i tym sposobem języki zardzewiały i wylatują z głowy.

Za kartkę dziękuję, a Lidzi dziękuję za super wymianę.
Życzę wszystkim udanego tygodnia!

Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

10 komentarzy:

  1. Obydwie kartki są bardzo oryginalne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu, cudne obie karteczki. Podziwiam Cię za znajomość francuskiego - ja kiedyś próbowałam się uczyć, ale się poddałam.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne i pomysłowe kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu ta Twoja historyczna kartka jest rewelacyjna, świetnie ją zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna zabawa i super kartki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu! Piękna i Pomysłowa karteczka - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Mapka na pergaminie rewelacyjna :-) A ja się uczę angielskiego i uczę i umiem tylko na zajęciach, a poza nimi mam speaking anxiety, czyli lęk przed mówieniem. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajne karteczki, swietna robota Dziewczyny !!! A dobrej głowy do języków tylko moge pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!