poniedziałek, 6 sierpnia 2018

129. Prezenty wysłane czyli wymianka urodzinowa - LIPIEC

Witam cieplutko!

Jak minął weekend? Wypoczęci, gotowi na nowy tydzień pracy i wyzwań?
Ja nawet, choć tęsknię za urlopem - jeszcze w tym roku nie byłam (wiadomo wszystko przez całą zagmatwaną sytuację w tym roku). Może uda nam się wyjechać gdzieś na kilka dni przy najmniej. Pożyjemy, zobaczymy. 

Dziś chciałam Wam pokazać co wysłałam do naszych lipcowych Solenizantek.


Paczuszki prawie identyczne, jedna dla Eli:

druga dla Ani:


Ode mnie karteczki w technice iris folding, do tego trochę scrapków, dodatków do tworzenia kartek, coś słodkiego i coś do picia.

Mam nadzieję, że dziewczyny zadowolone, paczki mam nadzieję dotarły wszystkie. 
Ja niestety nie umieszczę zdjęć od pozostałych uczestniczek, bo dostałam na maila tylko dwa i jak na razie tylko Ela zamieściła podsumowanie. Zapraszam więc do śledzenia blogów Koleżanek :)

Kolejna Solenizantka w październiku, więc powoli zaczynamy myśleć.

Dziękuję dziewczynom za udział w zabawie, jesteście wielkie!


Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

15 komentarzy:

  1. Cudowne paczuszki wysłałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna taka urodzinowa wymianka, super prezenty, dziewczyny na pewno ucieszone. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne prezenty przygotowałas,myślę że sprawiły obdarowanym radość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu bardzo fajne prezenty przygotowałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne paczki przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu, pięknie obdarowałaś koleżanki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu! Wspaniałe prezenty przygotowałaś - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna zawartość paczek, kartki są fantastyczne. Pozdrawiam i życzę, by jakiś wypad dłuższy się udał. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno sprawiłaś radość obdarowanym:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze raz bardzo ci dziękuję za prezent i miłą zabwę

    OdpowiedzUsuń
  11. Przygotowałaś bardzo fajne prezenty :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Madziu za paczuszkę i za zabawę :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!