czwartek, 19 lipca 2018

124. Karteczki urodzinowe - cz.2

Witam cieplutko!

Dziś przychodzę z kolejną partią kartek jakie dostałam w ramach wymiany, którą sama zorganizowałam.


Od Eli - piękna kartka z monogramem oraz moje dziecko również dziękuję za kolorowankę- dziękujemy :)

Od Basi - super żywa karteczka i masa dodatków - dziękuję :)

Od Ani - piękna babeczka, kanwa - dziękuję pięknie:)

Od Gosi - piękna haftowana karteczka - dziękuję pięknie :)

Od Madzi - dziękuję za super karteczkę:)

Od Eli - przepiękny zestaw pergaminowy i dodatki - dziękuję pięknie:)


Niestety nie dotarła do mnie paczuszka od Joasi i obawiam się, że nie dotrze. Chciałabym tylko być poinformowanym, że nie da rady wysłać to coś wymyślę dla pozostałych uczestników zabawy. 

Niestety na moje maile nie odpowiada, może ktoś ma do niej kontakt to proszę przekazać, żeby się odezwała co dalej.

Dziewczyny - bardzo dziękuję - sprawiłyście mi masę radości:)



Dodatkowo w tym tygodniu przywędrowała do mnie jeszcze śliczna paczuszka od Lidzi z karteczką, albumem i dodatkami - dziękuję raz jeszcze:)


Następnym razem karteczki cz. 3 tym razem te które przywędrowały zza naszej granicy.

Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

20 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki dostałaś Madziu :) O bogactwie przydasi i słodkości nie wspomnę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że paczka Ci się spodobała :)
    Napiszę do Asi

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki dostałaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prezenty :) Z tego co wiem to Asia się teraz przeprowadza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne dostałaś prezenty!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu, śliczne prezenty dostałaś.
    Uściski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu super prezenty dostałaś, kartki wszystkie cudowne.
    Pozdrawiam serdecznie
    P.S. Mam problem u Ciebie ze zdjęciami od poprzedniego posta mi się nie wyświetlają na służbowym komputerze :-(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogrom prezentów i wyjątkowe kartki , bo robione specjalnie dla Ciebie :)
    Ta od Madzi mi wpadła w oko - śliczna i tak inna *

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze raz najlepszego. Przecudne prezenty dostałaś..

    OdpowiedzUsuń
  10. Madziu! Bardzo piękne prezenty i karteczki dostałaś - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniała zabawa,cieszę sie że mogę brać w niej udział,jeszcze raz wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  12. Madziu, jakie piękne niespodzianki! pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne karteczki i piękne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne prezenty dostałaś i cieszę się że w końcu i ten mój doszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie zostałaś obdarowana, a ja gapa, chociaż miałam w kalendarzu zaznaczone, to i tak zapomniałam o kartce dla Ciebie, ale postaram się to odrobić przy najbliższej kartkowej okazji :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tyle technik, tyle pomysłów, tyle sposobów wykonania w jednym miejscu. Masz co oglądać i warsztat doskonalić.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysłowe karteczki i każda sliczna :) i każda dla Ciebie wiec ciesze sie razem z Toba Madziu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super upominki, bardzo się cieszę, że i ja mogłam sprawić Ci odrobinę radości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!