poniedziałek, 28 maja 2018

111. Szydełkowe zmagania - serwetka tulipanowa

Witam cieplutko!

Dziś chciałam Wam pokazać drugą serwetkę nad którą pracowałam w ostatnim czasie (pierwszą tegoroczną pokazywałam TU).

Wyszła dość duża (jak na moje możliwości i chęci oczywiście).



Kilka ujęć z różnych stron:


Zrobiona z kordonka Muza 10 białego, według wzoru z gazetki Anna Robótki 6/2015, podarowana Mamie z okazji Dnia Matki.

A ja dostałam taką piękną laurkę od synka mojego:

Dziękuję wszystkim za miłe słowa i wsparcie. 
Dziękuję, że jesteście.


Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

25 komentarzy:

  1. Piękny prezent przygotowałaś Madziu,bardzo mi się podoba ten wzór !
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna serwetka i piękną karteczkę dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, precyzyjnie wykonana serwetka :-) Mama na pewno była zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę jak synuś też ładnie karteczki tworzy :)
    A serwetka wyszła CI pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu świetna serweta:)
    a kartka też piękna i z sercem przygotowana:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Serwetka przepiękna, a kartka fantastyczna! Prawdziwy skarb dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna serweta!!! Laurka od synka cudowna, najpiękniejsza, chwytająca za serducho. Cały czas mam laurki jakie dostałam od moich dzieci choć są już dorosłymi ludźmi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Madziu, serwetka jest przepiękna, ale co tu kryć - rośnie Ci konkurencja w rękodziele. Laurka jest wspaniała.
    Buziaczki, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  9. Same śliczności, każde dziecko zrobiło to, co potrafi najlepiej. Bardzo ładny wzór serwetki, pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna serwetka!Wspaniały prezent przygtowałaś! Kartka od synka wspaniała. Miodek na matczyne serce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna jest ta serwetka i piękną karteczkę dostałaś od synka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Madziu! Urocza Serweta, A laurka śliczna - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna serwetka a karteczka cudna, tyle w niej synusiowej miłości.

    OdpowiedzUsuń
  14. jak zawsze piękna:)
    wylicytowałam zakładki dla Lili :)buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna serweta i cudna laurka, syn ma talent po mamusi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała serwetka, a laurka cudna:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna serweta!

    Pozdrawiam serdecznie
    Eva-Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
  18. Laurka pierwsza klasa i taka od serca, serwetka prześliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna jest ta serwetka Madziu, wygląda bardzo efektownie. A laurka wzruszająca :)
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna serwetka, a laurka przecudowna!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ekstra !!! I serwetka i laurka :) Hihi:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna serwetka z ciekawym wzorem. Pozdrawiam Madziu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!