poniedziałek, 19 marca 2018

93. Karteczki na zabawę u Ani, Uli i Inki - marzec

Witam cieplutko!

Dziś przychodzę z karteczkami, które powstały na zabawę u dziewczyn, Zaczynam standardowo od tej trójki:)

Na początek Ania:


W tej technice u mnie już kartek powstało wiele, ale zadanie to zadanie więc w tym miesiącu powstały dwie karteczki - jedna na Wielkanoc, a jedna na Boże Narodzenie.

Wielkanoc z króliczkami i pisankami:
wielkanociris folding

Boże Narodzenie - gwiazdka z brokatowej wstążki:
gwiazda iris folding



Ula i jej mapka:
BN mapka marzec




U Inki lift karteczki, ja wybrałam taką:


i moja interpretacja:

BN lif marzec


Może nie są jakieś idealnie piękne, ale myślę, że bez wstydu można je wysłać w świat.

*************************

Dziękuję za wszystkie miłe słowa wsparcia - niestety stwierdzono nowotwór złośliwy odbytnicy (rak jelita grubego)  z przerzutami do wątroby.
Nieuleczalne, tylko do zaleczenia ( o ile organizm da rady, a niestety z każdym dniem tata słabnie coraz bardziej), a leczenie dopiero zaczną (jak dobrze pójdzie) w połowie kwietnia - bo wtedy mamy termin do szpitala.
Czy dotrwamy kolejny miesiąc bez leków? Czas pokaże.. 

Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

24 komentarze:

  1. Tak mi przykro ,wiem aż za dobrze co to znaczy taka choroba u najbliższych.Życzę Ci dużo siły abyś mogła wspierać Tatę.
    Karteczki sliczne nr 1 kartka BN.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyszedł ten iris folding. Lepiej niz u mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu, przepiękne kartki zrobiłaś.
    Kochana, życzę Ci dużo siły i odwagi. I wspieram modlitwą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przykro mi Madziu....wspieram modlitwa i Tate i Was! Karteczki sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu! Bardzo Ci współczuje, Trzymaj się jakoś i wspieraj tatę jak tylko możesz bo to dużo pomaga . Karteczki Urocze , Ta ze wstążeczki bardzo oryginalna - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu dużo sił Wam życzę. Niestety leczenie mamy takie jakie mamy, co mnie przeraża coraz bardziej.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    ps, karteczki świetne- ta technika jest bardzo wdzięczna i daje wiele mozliwości:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i zadania świetnie wykonane.Za iris folding zabieram sie jak za jeża, a czas nagli.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przykro mi bardzo z powodu taty, to paskudna podstępna choroba, zbierajcie siły do walki z nią. Zycze aby skończyło się sukcesem dla Was.
    Kartki świetne wszystkie.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartki nietuzinkowe, świetne miałaś pomysły. Bardzo mi przykro z powodu choroby taty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo siły, pogody ducha i wiary w to, że będzie dobrze. Kartki spokojnie możesz puszczać w świat.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki tworzysz!
    Madziu, życzę dużo siły i wiary w walce o zdrowie Taty i przytulam Cię mocno.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne karteczki, bombka z brokatową wstążką super !
    Życzę wytrwałości,dużo siły dla Ciebie i dla Taty.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przykro mi z powodu choroby Taty.

    OdpowiedzUsuń
  14. Karto prześliczne a Tobie i rodzinie życzę dużo siły bo sama wiem co to znaczy. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne kartki Magdo! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo siły i wiary życzę całej Waszej Rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Narzuciłaś sobie kolory i się ich trzymałaś przy tym lifcie - to jest super w tej kartce! Wszystkie można posłać w świat, jasne! Miałaś super pomysł z wstążką w gwiazdce zamiast papieru! Dobrze wyrywać takie chwile, tworzenie daje odrobinę wytchnienia! Sił dużo Wam życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. za sam kolor masz już u mnie 5 z plusem BOMBA!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!